Friday, July 17, 2009

perkara pertama yang nak dilakukan bila dapat gaji



BASUH KERETA!!!!~



yes.. perkara pertama yang akan aku lakukan bila dapat gaji ialah basuh kereta!!~



kesian kereta aku.. dah lama tak dimandikan.. mandi hujan je..


kereta pon dah tak anggun,, takde rupa..




sportrim yang berkilat dah jadi hitam sampai mama tegur
"kakak tukar sportrim ek? ke mmg color tu?"




oh.. sangat rasa tersindir.. huu

aku tak kira!!~ dapat je gaji nanti aku nak basuh kereta!!!~




duhh~~nak basuh kereta pon tunggu gaji ke??
oh..semestinya.. sebab bukan aku yang akan membasuhnya.. gadis cuci yang akan basuh.. aku nak hantar kedai la..







perlu ke hantar kedai? basuh sendiri kan boleh!~
ahhh!!~ suke hati aku lah!!!!~






nota kaki :

ohh.. kereta patut diservis 16julai.. :(

No comments: