Monday, February 9, 2009

rajin-rajin



Rules:



1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di bawah untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

~ dia adalah rakan sewaktu belajar di UM

~ dia adalah pemandu kereta atos

~ dia adalah seorang wanita yang lemah lembut lagi penyayang.. *chewah!!~ banje aku ek!!~*

~ dan dia adalah ainul azreen

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.


  1. ~ saya suka tido.. saya pernah tido lebih dari 24 jam..

  2. ~ saya juga suka makan.. saya juga pernah mencatatkan rekod 12jam makan tanpa henti

  3. ~ saya fobia dengan kucing.. dun ask me y.. sy pon xtau nape.. sy boleh demam seminggu if kene kejutan kucing.. btol ni.. xtipu..

  4. ~ saya sgt sayangkan family saya.. dan mereka adalah keutamaan saya.. family is my top priority.. sila jgn bantah..
  5. ~ saya suka pikir simple.. xsuka complicated2 ni..
  6. ~ saya last-minute person.. suke last2 minit la..
  7. ~ saya seorang yg pemalas..
  8. ~ huu.. sebab saya seorang pemalas, da malas nk taip.. ade care senang x? da malas nk pikir..
  9. ~ ape kate, korg lak tlg pikir..
  10. ~ haa... lu pikirla sendiri!!! asemekom!

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

~ sape nk? angkat tangan!!~ 10 org je..

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag".

~ ok.. sape yg angkat tangan td?? "anda telah di tag!!!"

No comments: