Friday, February 27, 2009

kehadiranmu~~

ok. ini adalah lagu vagetoz - kehadiranmu.. skang ni aku asek nk dengar lagu ni je.. kat ofis pon aku pasang.. balik b304 pon nk dengar.. looping lak tuh.. cam besh lak.. hehe ;)

1st aku tau pasal lagu ni adalah dari seorg kawan.. die suh aku dengar lagu ni.. masa dlm kete die pasang, aku cam dlm ati ckp.. "huh? ini taste muzik die ke? adoi. gaya cam ganaz je.. tp jiwang lak!" huu. mmg xsesuai.. kereta die da la gile punye ganaz.. sound system dlm kete tu pon power.. tgk dr luar kete sti cam ckp "whooaa..ganaz2!!~" tp cerita dlm kete.. dgr lagu jiwang!! ahahaha.. klaka kan.. aha.

balik tu.. cam ckp kt tiqah "muslim suh i dgr lagu ni.. u tlg dengarkan.."
pastu tiqah ni pon semangat dengar, siap carikan lirik lagi.. wahh.. time tu dgr la sikit2 sbb org suh dengar..
** eyh, jap! ini cerita sem lepas heh... ttbe cam teringat n rase nk crite kat sini.. suke ati lah!!**

pastu, nk jadi cerita.. 2-3 ari lepas,, ttbe rase nk dengar balik lagu tu.. and mulalah sebok2 godek lappy.. mane letak file lagu tu..

and, sejak 2-3 ari lepas,, aku cam nk dengar lagu ni je.. bile xdengar, rase cam xcomplete lak.. ahaha... cam layaannnnn.. hikhik ;p

korang nk lagu ni?

silalah download..

ini lirik die..


hadirnya dirimu berikan suasana baru
kau mampu tenangkan aku
di saat risau dalam hatiku

lembutnya sikapmu meluluhkan hati ini
terbuai aku terlena oleh dirimu
oleh dirimu

reff:
jantung pun bergetar saat engkau ada di dekatku
mungkinkah diriku telah jatuh cinta pada dirimu
sebisa diriku mencoba untuk melupakanmu
namun ku tak bisakau pun selalu ada dalam hatiku

dan biarkan semua mengalir apa adanya
ku yakin kau pun pahami perasaanku, perasaanku

repeat reff


download? click here..

nota kaki :
terjah lagi.. dan bagi card chantek.. sukeeeeeee.. tp sukakah dia?

No comments: