Wednesday, February 11, 2009

January 14, 2003

sdg aku kemas2 bilik.. aku terbukak file lame..*hehe...terbukak ke sengaje dibuka..;p* dan aku terbaca la satu nota lama dari seorang teman.. aku baca sambil nyanyi..hehe ;) sbb dlm nota tu, ade lagu ini..

Andainya ada di antara kita nanti

Berubah hala serta memungkiri janji

Jangan ada benci

Suka dan duka dilalui

Jadikan kenangan di sudut hati



Andainya cita-cita tidak kesampaian

Ikatan murni terputus di pertengahan

Jangan dikesalkan

Jangan lantaran kegagalan

Kita berdendam saling bermusuhan



Ungkit-mengungkiti

Sakit-menyakiti

Memusnahkan diri



Kita harus tabah dan bersedia

Cekal hadapi kemungkinan yang tiba

Kadangkala yang berlaku

Di luar kemahuan kau dan aku



Jangan Ada Benci.. lagu casey.. ini lagu lame,, ade sentimental value.. heh. mcm best lak nyanyi lagu-lagu lame ni.. layann.. ahaha..
erm, nota ni adalah pada January 14, 2003.. sbb kat bawah nota tu, ade tulis.. "Happy Together, January 14,2003" hik.. ;D


nota kaki :

kenangan manis mengusik jiwa.. windu lak nk berkaraoke.. yuk!!!~ ole!!!~

No comments: