Wednesday, December 10, 2008

telepathy~~

aha~
telepathy kah?

ini selalu terjadi.. bile aku ngumpat org tu,, sti org tu ttbe je ade.. n bile aku sampaikan mesej melalui pikiran.. mesti org tu seolah2 dpt msg aku.. ahahah.



BUKTI 1:
aku n A (bkn nama sebenar) adalah bestfren.. ktorg jenis yg suke begayut.. si A ni slalu call aku.. xpon msg.. mmg sgt selalu.. ktorg akan update sume crite.. then, bile si A ni da keje, die da kurang call n msg.. bile perlu je kontek.. aku pon same, bile perlu die je br kontek.. sbb die sgt BUSY.. ok.
bile aku cam berharap die kontek aku,, ape yg aku wat adalah juz menyeru nama die.. (ngee.. ala2 crite kekasihku seru lak.. hihiks ;p) tp ini boleh diterima pakai.. bile aku seru je nama die.. dlm aritu jugak die akan call aku.. hik.. tp skrg da xpersis sgt la.. sbb die da x call on da spot.. huu.. xpe. kite try tgk bukti lain



BUKTI 2:
da lame gile B (bukan nama sebenar) xkontek aku.. mmg lame la kan.. *lebih 2ari di consider lame eyh bg saya*.. yela.. kalo da everyday contact,, pastu ttbe je x,, mestila terasa kan..kan? sampai bday aku pon x wish.. ade ke patot.. aku pon stat la menyeru dlm ati *sambil pegang handset*.. *hiks ;p*.. pastu,, dan-dan tu B call!!!!!~ haa..kau!!!~ telepati.. hiks.. rupenye si B ni accident..sbb tu la menyepi kejap.. kesian ko B.. ko cpt2 sembuh heh!!!~
erm. xcukup bukti lg ke? k. kite explore lagih..



BUKTI 3:
C(bkn nama sbenar) adalah kwn lame aku.. lps da bawak haluan masing2, mmg jarang kontek la.. bila A (watak dlm BUKTI 1) call aku, tanye "apecite C?" (A dan C adalah kwn jugak.. tp C besenye lg byk apdet aku..sbb tu A slalu tanye kat aku je psl C ni).. then, ngumpat-ngumpat-ngumpat.. lps da hangup call A.. ttbe je C contact aku.. wahhhh..



BUKTI 4:

ini pon slalu terjadi.. dlm YM.. bile aku tgk org ni online.. aku pk cam nk BUZZ! die.. *tp besela tindakan aku lmbt sket..pk je byk*.. blm sempat aku BUZZ!, die da BUZZ aku..
pastu bile mcm aku harap die ajak aku kua.. "ajakla aku kua-ajakla aku kua" (dlm ati je aku ckp ni).. then, tup-tup seperti dpt baca fikiran aku,, die ajak kua.. ngehe..



huuu..
cukupla 4bukti ni dulu.. heh. da xlarat nk kuakan bukti byk sgt.. erm, besenye aku percaya telepati antara ibu n anak.. sbb mak aku cam slalu dpt baca fikiran aku tau.. huhuh.. susah nk menipu mak aku n aku mmg xle n xnk tipu die ponn.. hiks..

tp ini telepati antara kawan2.. bole ke? aha.

inikah yg dinamakan telepati? wallahualam..

wink.wink ;)

No comments: