Sunday, December 28, 2008

sehati berdansa




congratz to lisda n fauzi..

dorg mmg deserved menang..

sgt comel...

tp saingan mmg sengit sbb 100% keputusan dr undian penonton.. Amyza & Khairil kan ramai peminat.. aku xtaula nape ramai sgt minat dorg ni.. sbb aku tgk dansa dorg xdela sehati sgt.. huhu.. *sori heh peminat2 amyza*


papepon amyza n khairil da tunjukkan yg terbaik n dpt kumpul dana RM10,000 utk charity home tu.. congratz gak utk dorg..


n lisda fauzi lak dpt kumpul rm15000 utk charity home dorg.. rumah nur salam.. dpt kete lg..

kia optima


erm, arini rumahku lg meriah.. sbb sume pon balik.. complete 1 family..
  1. abah
  2. mama
  3. abang
  4. kak ida
  5. damia
  6. daris
  7. abg hafiz
  8. kak anne
  9. dina
  10. nazmi
  11. me
  12. achik
  13. atin
  14. sis lulu *gf nazmi*
  15. bibik *kire family gak la..*
  16. mochy *kucing nazmi.. nk gak masuk list*
adik bradikku 6org.. time kecik2 dulu rase cam ramai ..
pastu bile da besar sikit, masing2 masuk asrama sume,, rase cam siket lak..
sampai kadang2 aku rase cam aku ni anak tunggal..*ceewaahh!! nk gak rase camtu..hehe* sbb slalu aku je ade kt umah wif mama n abah.. kan mcm anak tunggal tu.. hikhik ;p

tp td bile sume ade, huru hara gak kau!!~ ramai gak upenye family aku ni.. hehe

No comments: