Wednesday, April 8, 2009

sangat chumel!!!~





sedang aku mengusya2 cupcake utk wedding doorgift.. aku disyorkan utk menusya cupcake dari guladanmentega.. mmg cam chantek beb cupcake die..





lepas usya2 cupcake, aku tertarik lak kat 1 benda nih.. rubber stamp die.. dan aku klik la tanpa hesitate lagi.. mangosteenskin nye rubberstamp..










whoa~~~ SANGAT COMEL!!!!










aku kan suke benda comel2 ni..










dan aku rase cam SANGATSANGAT nak la.. walopon aku tatau nk guna wat ape.. dan2 aku terpikir la.. dengan kerja2 aku skrg.. tulis2 surat, leh aku cop kan je teros signature gitu.. aha.. bese signature aku kan ade katun chumel itu..










makanya aku pikir, if aku ade rubber stamp yang da diukir katun chumel itu, xperlu la aku susa2 lukis da.. COP JE TERUS!!~ hehe.. tulis2 surat cinta, pastu cop.. whoa... ada style lah!!~










n aku mmg nk!!!~










tp terpikir lak aku, affordable x.. buatnya 1 cop tu mahal,, sbulan gaji aku.. mampos.. adoi.. jatuh kusi..




















nota kaki :





gambar diambil dari blog2 mereka

6 comments:

hananiEy said...

ihihih

cumel la u ni fun



;)

caNNyGurl said...

bongek xleh right click..rase nak sepak2 je blog ni..hahaa

btw, mmg comel..hoho

arisa-fujiwara[farah] said...

cepatla hapdet funna.... nak tau citer dgn lbey lanjut ni.

cik miexa said...

ahaa..aku pnh tgk mangokantin-pape-la tu pnye blog..
heheheh~
wat la..
then spOnsor aku plak erk..
kehkeh~..
psl cupcakes tu nntla erk..
ritu aku g kt dmnsr uptown tuh...

FunNaDGreat said...

hananiey --> yeke i cumel? *hehe.. perasan..sambil tersipu2*


cannygurl --> ko nk right click watpe? hoho

FunNaDGreat said...

arisa-fujiwara [farah] --> ok.. i'll try my best to hapdet dis luvly blog *kehkeh*
aku akan cube utk lawan perasaan malas.. ngee.


cik miexa --> uuu~ ko da beli cupcake heh? xhajak pong.. huhu