Thursday, April 2, 2009

HEY, JANGAN LANGGAR FANA!!!~

gelak dulu bole x??



ahahahahahaha~~



"HEY, JANGAN LANGGAR FANA!!"



itu ayat Dilla.. kat dtc smlm mase tgk popband feseni.. time kecoh2 nk kua sbb kononnya ade bom..



terngiang-ngiang *btol kan ayat ni?* suara Dila marah budak langgar aku time tgh kabot2 nk kua dari dtc tu..

"HEY, JANGAN LANGGAR FANA!!"

hahahaha..



aku tido pon terdengar lagi suara Dila tu.. klaka siot..



ce ko bayangkan.. Dila.. mana2 yang kenal ngn BAKAL CIKGU ni tau la cane intonasi die..


"HEY, JANGAN LANGGAR FANA!!"

dan perasaan aku time tu adalah seperti.. "WAHH!!BAGOSNYE!!bole jadi bodyguard yg bagos ni.."

hehehe.. dah tentu2 aku gelak xhabes2..

n sampai sekarang pon aku rase nk gelak!!!

aduhai dila...






nota kaki :

masih menantikan cucur n cekodok!!~ adoi..mengidam.

3 comments:

arisa-fujiwara[farah] said...

da dapat kan cekodok ikan bilis???
lenkali kalau aku rajin, dapatla cekodok pisang lak ek...

arisa-fujiwara[farah] said...

eh.. silap.bukan aku tapi kalau SHITEK yang rajin.hehehe...

FunNaDGreat said...

hehe~

THANX A LOT BABES!!!!!~~~~

tq sgt2!~

siap ngn fries lagih..

lenkali wat la lagi heh..

nk cekodok pisang