Thursday, January 8, 2009

rosyam rozana


rosyam nor yg ala2 sempoi macho



br pas tgk cite rozana kt tv3.. lakonan rosyam nor, rita rudaini, dato' rahim, watie.. mmg ikot dr 1st episod.. sbb nye mamaku ini peminat setia rosyam nor.. sume cite rosyam, filem ke drama bersiri ke, sume mamaku nk tgk.. dats y la aritu aku pon turut layan cite gelora di hati sara. oh ya kawan2!~ crite gelora di hati sara tu da abes ek.. so, kwn2 yg da pulang ke hostel, xya susa2 cari tv da.. hehe..

erm, itulah penangan peminat setia.. aku pon terikut2 tgk..




macam cite rona-roni macaroni tu, pon sbb faktor kipas-susah-mati ni la.. atin adik bongsuku itu adalah peminat kepada bront palarae*cani ke eja heh?*.. drp zaman awal2 kemunculan bront itu, atin n acik *adik2ku* mmg da minat gile.. aku pon layan jela.. skg atin da kembali ke hostel die, igt da xde pemangkin utk tgk cite tu.. tp rupe2nye da berjangkit da.. abahku pula minat nk tgk cite tu.. sbb da ikot dr awal cite rona-roni macaroni ni..
smart gak bront palarae ni ek..


lg 1 crite ku milikmu.. tp crite ni awal2 aku xtgk sgt.. tp abah cerita.. makanya tau jugakla jalan crite die cane.. hehe.

apa2pon.. layankan aja


nota kaki :
byk lak crite gandingan rosyam nor, rita, wati, dato rahim, dll.. cam boleh ckp pelakon same je..
cth crite : IRIS, GELORA DI HATI SARA, ROZANA

3 comments:

~ilyanie_usyuk~ said...

er cite ku milikmu tu da abis ke lom?

time cuti rituh, aku follow cite tuh..

skang tatau pecite da

hehe


sile wat sinopsis yek

=)

tq

FunNaDGreat said...

ku milikmu lom abes ag..

tp identiti dorg da terbongkar da..

xlame lg abes kot..

heh.

sinopsis? ok ok.. t aku suh ayah aku wat sinopsis die heh..

hihi ;))

arisa-fujiwara[farah] said...

aku pun layan jugak rona roni roni n ku milikmu tu. rozanna je aku xsempat nak layan.tapi kata wensite tv3 xmaen lagi so xleh nak tgk.