Tuesday, January 19, 2010

hari ini lak

kalau hari semalam saya macam xde keje (boleh rujuk entry semalam yang bertajuk "hari ini" ..) tapi hari ini saya sudah mula mencari kerja...



hari ini saya sangat excited untuk masuk ke kelas pertama untuk sem ini..
walaupon sekadar 'assist' sahaja...


inilah kelas kak mai yang saya assist..
duduk kat belakang je...


sebelom masuk kelas..
saya : kakmai, pukul bape nak masuk kelas..?
kak mai : kol10.30nanti..


selangbeberapa minit..
saya : kakmai, bila nak g ni? i nk g skali
kak mai : okok.. nanti i nak pegi, i panggil u..



belom pukul 10.30 lagi...
saya : kakmai, i dah ready.. jom!!
kakmai: jap2... (sambil cepat2 siap)




dalam perjalanan ke kelas..
kak mai : nape u excited sangat nak gi kelas ni?
saya : i bosan la u... i xmasuk kelas lagi..





dan hari ni,, semua pon dah siap...



fail rekod pensyarah dah wujud..



rancangan mengajar semester (RMS) da siap..




senarai kehadiran pelajar dah ada..




dan pensyarah ini masuk kelas,, posing-posing sajork... haha




barang2 ke kelas..




oh ya!! ini beg baru.. yang dibeli sendiri.. 1st time beli handbag mahal2 pakai duit sendiri.. huuu..



nota kaki :
semangat sem baru..

No comments: