Monday, August 10, 2009

pre-konvo

minta maaf ya rakan-rakan esp. Yat, Alisa n da geng yang nak belajar cara pakai selendang..

hehe,


gambar-gambar pre-konvo sudah ditransfer sebenarnye..

tetapi kekangan masa, tenaga dan source adalah faktor mengapa gambar2 itu tidak di-upload..

huu~~


oh ya.. bagi mereka yang tak tahu asal-usul cerita ni..


pada hari ambik jubah 5ogos lepas, madey telah wat demo cara-cara pakai jubah dan hood konvo..

dan cara-cara itu telah direkod dalam camera saya..

haha.. iye..aku tau aku mmg lambat.. aku da bitau dorang dah aku akan lambat transfer.. tp dorang tak cakap ape pon.. ngeee ;D


maaf ya rakan2..



KURSUS..

saya akan ke kursus Joomla hari ini di Melaka.. kursus ni sampai ari khamis.. 10hb - 13hb..
dan 14hb iaitu ari jumaat adalah hari konvo!~
adoi.
aku dapat bayangkan kepenatan itu..

xtau la muka aku cane nanti time konvo.. huhu..
sbb tula aku memerlukan photographer yang boleh edit2 gambar supaya nampak chantek gitu!~ hehe ;p



nota kaki :

tak sabar nak KONVO!!!!!!!!!~

No comments: