Monday, May 11, 2009

hari ibu~

ibu~

ibu~

engkaulah ratu hatiku~

bila ku berduka~

engkau hiburkan selalu~

ibu~ ibu~

engkaulah ratu hatiku~~~





10may2009.. hari ibu..

oleh kerana jadual yang padat,, xsempat nk plan betol2 untuk hari ibu ni... aku xsempat nk beli adiah chantek2.. sebabnye busy menghadiri kawin kak ima (kakak sis-in-law saya).. kenduri kat klang.. 2 hari.. tido kat umah abang kt kota kemuning..




balik je dari klang itu, pegi shoping kat tempat bese laa.. tempat family ku suke shoping.... *duit terbang melayang lagiii..adoi.. terpaksa tapau makan dm lagih.. eh, ade ke makanan kat dm time cuti sem ni ek?? huuu*





k. sambong balik..
balik dr shoping da nk magrib.. makanya cepat2 pergi kedai cake sebelah wasbudi*supermarket pilihan kat TSG*.. dan melilau2 cari kek.. nak beli kek sebijik,, xpadan lak nk makan 4orang je.. da la aku tgh diet,, ish..xboleh!!~ makanya..terpikirkan 1 idea bagus+senang+jimat..








beli kat BAker's Cottage sebelah wasbudi itu..







beli ape??








taddaaaaaaa....








beli chocolate ball ini jer.. tulis M A M A.. cukop.. khas utk mama...








dapatla makan sorang 1.. tupon penat nk abeskan..

*alamak.. tetibe teringat,, ade lg half dlm petisejuk,, lupe nk amek..huu*




2 yang atas mama pilih utk mama + abah..
2 yang bawah utk aku n acik..





pastu boleh lak pilih huruf...



aku : mama nk huruf apa?

mama : mama nk M dgn A yg atas tu.. mama kongsi ngn abah..

aku : ok.. *aku pon asingkan dalam piring..*

aku :achik?

achik : acik nk A.. A for ACHIK..

abah : haa... abah pon nk A.. A for ABAH.. mama amek M.. M for MAMA..

aku : abestu.. kakak??

achik : akak ambik la M..*sbb M je yg tinggal*

M for MONTEL!!~




cettt!!~



heh.. apa2pon.. adiah xmenjadi ukuran kasihsayang ku kepada kedua ibubapaku..
hehe..


aku da ucap kata2 jiwang n romantis da kat mak aku sempena ari ibu ni...




mama.. luv u so much!!!!!!!~~~~~~~

muah353x!!~






sayalah permata anak kesayangan
kebanggaan ayah dan ibu
saya dibesarkan dengan kasih sayang
hanya yang terbaik untukku
menjadi harapan di masa hadapan
sayalah anak yang cemerlang


No comments: