Thursday, May 14, 2009

baju pengantin

balik dari kenduri kak ima kat klang tu, terus ke jalan TAR.. nk amek baju.. n nk tempah baju lagi kt medan MARA itu..
b4 tu, pergi JAKELL.. beli kain lagi.. dan beli la lagi bridal package.. *tolonglah jangan ada package2 ini lagi.. huhu*

makanya, duit habis lagiii..... huuuu.... *ade sape2 nk share duit die x??*

ini la kedai kat MEDAN MARA itu..



Nusys & Eda Collection.. oh.. tu haaa.. da bole nampak baju aku tu.. tp bukan yang depan itu heh...

tu diaa.. baju aku... yang mana 1? jom kite zoom in..


tadaaaa..... ni ha... kahkah


zoom lagih... kale black n turquoise.. ni baju aku jer...

baju pengantin lelaki adalah kaler turquoise.. xde black.. sebab aku bajet pengantin lelaki tu xgemok mcm aku laa.. makanya, xperlu pakai gelap.. hahaha..

haha.. ok.. enuf...

erm,

mlm ni nk pegi penang..

nazmi nk kawen..

makanya, saya tiada di KL utk weekend ini..

dan saya cuti kerja 2 hari.. jumaat dan isnin..

bos, sila jangan rindu saya...

ngeh3..

nota kaki :

entah... masihkah ada

No comments: