Monday, May 25, 2009

apa masalah blog aku?

ramai da yang komplen xle bukak blog aku..

aku lak da 2-3 ari x online...

sebelum tu aku on bole je bukak blog ni..

aku pon dgn naive nye menjawab "bole je bukak!!~ ko yang problem kot!~"

"eyh, btol!! xle bukak.. mula2 bukak.. dapat half.. pastu terus abort.."

"yeke?? cube ko try lagi.."



maka, pagi ini aku meng-try la...

skali MMG BETUL!!!~

blog aku xle bukak!!!~

apa pasai??? huuuu~~

mungkin sebab berat sangat ngn gadget2.. ngn widget2..

makanya, aku da remove......


ok la kejap blog aku...


tp, aku try lagi,, die jadi balik!!~

mengapakah????



nota kaki :
ade yang xsuke dengar lagu kat blog aku ni... makanya, aku da silent kan..
skrg adalah silent mode.. tq

4 comments:

farah fadhil said...

aku bukak ok je ni?

farah fadhil said...

aku bukak ok je ni?

farah_suhanissis said...

Dilla tamak nak komen sampai 2 kali

FunNaDGreat said...

apple sold out --> tahniah!! ini menandakan anda org hebat!!~ cececeee

arisa-fujiwara --> heh. xpela.. atleast die da buktikan die bole access blog aku tanpa halangan..