Tuesday, November 11, 2008

tergugat

t.e.r.g.u.g.a.t

smlm aku ckp kt misae nk update blog bertajuk t.e.r.g.u.g.a.t..
tp x terhapdet smlm..
maka hari ini aku letak la tajuk ni..
tp xtau lak nk tulis ape...
ngeeee~

current mode : frustrated :((

kenapa die kawen ngn pompuan itu?
kenapa die baik balik ngn ex die?

Tuhan lebih mengetahuinya~
Kita hanya merancang, Tuhan yg menentukan~


spastikerigirl
: jom siap!!~ gi library!!~
shitake : mane ko? xsampai2 lg ke?
tiqah : nk join ke x? or nk gi ngn jodoh u tu?

4 comments:

++m@s++ said...

weh....tergugat ag kah???

hehehehe....saba2 tau...


kalo jodoh xkemana pn...jgn riso....

FunNaDGreat said...

aha~
jodoh??
sape yg ko maksudkan?
aku ngn jodohku ke?
akakakaka~ ;)

Pencoret said...

sorry la fana kokene tgu td.. ade masalah besar. huhu

FunNaDGreat said...

xpe tek!~
aku paham~
shian ko~~~kan..
ko doa la byk2.. doa utk aku skali ek.. moga dpt 4flat~
mak aku ckp doa org teraniaya ni dimakbulkan~
;)