Sunday, September 13, 2009

ade orang bayarkan bil telefon saya ke?

arini cam terasa nak bayar bil telefon sebab dah lame gile xbayar.. biasanya tunggu msg dari maxis baru terhegeh2 nak bayar.. tp kali ni cam pelik kenapa maxis x hantar2 msg lg..



buatnye dorg lupe nak anta.. sebelum berlaku ape2, sebelum dorg suspend account aku,, sebelum aku xleh nak call out,, sebelum aku mati kutu kat kuantan ni,, baik aku bertindak..




makanya aku pon login la cimbclicks.. then, rase nk check dulu amount yang perlu dibayar...




Current & outstanding balance

bill summary
total amt due = RM -56.1
current bill(due date) = RM 220.05 (27/09/2009)
balance f/d(overdue) = RM -276.15


pelik cane leh jadi negatif.. bkn ke da lame aku tak bayar bil..
maka tergerak untuk check payment history..



payment history :

last 3 payments
RM 200.0 (09/09/2009)
RM 200.0 (25/08/2009)
RM 200.0 (06/08/2009) - ini last aku bayar.. inipon bayar untuk bulan 6..


2 yang atas tu.. sapekah yang bayar???




nota kaki :

jangan biarkan diri anda diselubungi..misteri...

2 comments:

farah_suhanissis said...

Fun!!!
maknanya ko masih ade extra wang.
ape kate ko bayar tuk aku jela...
hehehhe...

alifreyes or said...

aku tau nie mesti skandel ko tu !!!