Friday, March 27, 2009

entry itu



ade org tanye.. entry ape yg disebut2 oleh org dlm komen2 i...



ok.. rakan2 sekalian yg menantikan entry-berani-mati itu, silalah bersabar.. dalam erti kate yg lain.. sila wat2 lupe la.. hehe.. cam takot mati jer.. takot nk publish entry itu.. ;p




yer.. sy mmg ckp besar.. ckp xserupa bikin.. hehe..


critenye bermula begini..




situasi 1:


sedang lepak2 sambil mengusya blog bersama rakan-rakan..


kawan A : u xpenah cite pasal **** kat blog ek..


saya : perlu ke i crite?


kawan A : perlu la!!~ nape u takot ke?


saya : lerh.. nk takot ape? sekarang pon bole crite!! *mmg ckp besar*


kawan A : ok.. i cabar u!!!~ u crite la ..blablabla


saya : ok!!!!~ *penuh semangat dan konfiden*


kawan B : i pon cabar u! u crite la blablabla....


kawan C : i pon!!~ nk tgk u berani ke x..


saya : eleh.. stakat nk mention pasal ****, xde hal lah!!!~

*sangat besar percakapanku kan?*


situasi 2 :


sedang aku tulis entry-berani-mati itu,, ade la kawan dtg tgk..


kawan D : u watpe?


saya : ha.. u kenal x ni? *sambil tunjuk draf entry itu..ade pic*


kawan D : ha.. cepat2 la publish.. xsabar i nk tgk u publish..


saya : jap la.. xsiap ag ni.. *hehe.. mcm pjg lak cite*


kawan D : ok.. i tunggu.. pengakuan-berani-mati ni..


saya : tp i takot sbenanye..


kawan D : hihi.. publish jela.. i xsabar nk bace..




lepastu, aku pon konfiden la nk publish.. tp pikir balik,, kang ttbe org yg terlibat dlm crite tu bace,, xke naye.. aku pon msg la org itu utk mintak izin..




"bole x sy nk crite pasal **** dlm blog??"





tp tidak mendapat jawapan samada boleh atau tidak.. adeyh.. aku pon mls nk tanye byk2 kali..






maka, sebab itulah masih belum di publish.. *hehe.. xnk kalah gak*



nota kaki :
coconut shake pon best!!~

No comments: