Saturday, November 24, 2007

SEM 1 2007/2008 confuse ending

akhirnya tamat sudah pengajian semester 1 sesi 2007/2008.. *heh. sound cam da nk grad je.. haha*
last exam aku 15nov.. tp br semalam btol2 checkout dr Kolej Kediaman Kinabalu, Universitas Malaya.. bukan sebab malas balik umah, tp aku perlu melakukan tugas amal di clg.. *bkn kerja amal cam kat maktab dulu..yg dipantau oleh ustad keder tu.. BUKAN heh*..
tugas amalku ini betol2 amal.. nk tau tugas ape? bole dptkan clue disini.. bole download borang penyertaan skali.. ini projek baeekkk punyerr,... ngehhe ;)


FINAL EXAM

final exam aritu, still bole manage la.. sbb 4 paper je.. tp aku cam bese lar, esoknye exam, mlm ni baru nk stat study.. misae byk tolong.. die la yg menggerakkan aku utk study.. 90% aku stadi ngan die.. n mas jugak.. mis n mas.. thanx a lot dear~ korangla kawan sejati dunia dan akhirat.. *heh.ayat xmo kalah*.. n sape2 yg telibat secara lgsg n xlangsung.. thanx a lot!! hanan, kakshikin.. alisa.. heh. alisa mmg best lar.. keh keh.. exam multimedia.. soalan no4 cam hampeh.. 10mark lak tuh.. mmg xtau nk jawab ape.. xbajet pon soalan camtu yg mau ditanye.. aku pon kurang stadi multimedia.. clas pon xpegi.. mlm tu lbh krg 30min je stadi.. pastu mengarot je lebey.. order mcd la.. mlm tu mmg kurang pahala stadi sbb abg mcd tula.. menyebabkan aku byk menyumpah mlm tu.. yela.. call marah2.. aku mane leh kene marah.. mau angin aku mlm tu.. sabo jela.. seb baek ade hanan n mas.. aku tgk dorg cam kewl, aku pon kewl lar.. oleh krn sifat kewl inila yg sbbkan abg mcd tu rase besalah smpai skrg kowt.. slalu je call aku mau anta makanan la.. apela.. konon nk tebos balik la.. huh.. da r panas baran xpasal2 nk marah org.. skrg mau baik2 lak.. hampeh.. da la sebabkan ko, aku xstadi btol2..

huhuh.. canela naseb paper multi aku.. aku amek tu pon sbb mau skor.. multi adalah subjek pilihan luar jabatan.. mestila pilih nk skor kan.. hurm, paper SE pon susah.. paling susah.. lagi byk aku xle jawab.. soalan de lagi la mengarot.. huhuh. hrap2 leh pass.. aku xmo repeat.. amin..

lagi 1 subjek yg paling aku takot utk direpeat ialah tesis.. hadoi.. cant imagine how to manage if kene repeat neyh.. harap ade keajaiban berlaku.. *Dr. Rodina salah key-in mark utk aku ke~.. jadi A++.. amin..* hehe. mane x cuaknye.. hari de nk key-in mark, baru aku hantar tesis aku.. aku ade ckp kat BieyNGoxX.. "thesisku di hujung tandok rusa".. hadoi~

aku xto nape performance aku sem ni worse than b4.. 1st year xyah crite la.. tu paling worst.. worst than terrible.. time tu bole la nk salahkan sbb becinta.. but now xbecinta pon still same.. huhh.. dunno why la... sem ni mmg xde semangat lgsg nk blaja.. aku harap next sem akan lebih maju.. semoga ALLAH permudahkan segala urusanku.. amin.. insyaALLAH.. malaysia boleh!!


Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Berfikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh

* ini lagu inspirasi aku time skul dulu.. aku mmg penoh bermotivasi time tu.. rase cam nk kembali balik ke zaman dulu2.. heh. bole ker? * if only we can turn back d ime~~

No comments: