Wednesday, December 2, 2009

silap sangka.. meh aku clarify disini..

berkenaan dengan cerita sebelum ini, "kat mana nak cari umah sewa ni" ade yang salah sangka..

sbenanye.. cerita "menyampah " itu tiADA kene mengena dengan rumah sewa aku sekarang...



kenapa aku nak cari rumah sewa.. kenapa dengan rumah sewa sekarang? aku kena halau ke?


oh..tidak!


ceritanya begini...


sekarang aku tinggal bersama kak liza.. kak liza duduk uma company die... skrg ni, kak liza da kene tukar ke kl.. makanya, rumah itu harus dipulangkan kembali kepada company beliau...

makanya... aku kena la move out..


sepatutnya move last month.. tp aku still duduk lagi kat rumah itu... tanpa kak liza, tanpa anak2 beliau, tanpa pembantu beliau...
maksudnya, aku duduk seorang diri dalam rumah kosong! (kecuali bilik aku je yang tak-kosong lagi)


dah 2malam aku tidur sorg2 kat umah kosong itu.. macam "HARUS CARI RUMAH SEGERA!!"


walaupon kak liza bagi duduk lagi uma tu sampai dpt uma baru.. tapi.. sampai bila? aku harus bertindak!


bertindak!!!!~



nota kaki :

semoga segala urusan dipermudahkan.. aminnn


No comments: