Monday, June 1, 2009

Kuatagh @ Relay For Life 2009






pada 30 n 31 may 2009, telah pergi ke Bukit Jalil untuk program Relay For Life 2009..

program ni ala2 nak membantu cancer survivors..













ni awal2 sampai.. setup tent sume..



yea.. kami adalah volunteer Kuatagh..



(pronounce as Ku-a-tagh.. bukan Ku-a-ta-geyh.. hehe )

































ini program relay.. makanya kami berjalan di atas trek yang disediakan..



start lebih kurang 6pm..



if xsilap 1 lap = 400m














and Kuatagh manage to do 100 laps!!~ finish @ 3am.. wah!!




bangga aku.. ngee




harusla aku bangga.. sebab aku pon jalan jugak!!!~ pastu siap berlari pecut lagik!!~







xpecaye??







btol weyh!!~




aku xtipu.. aku lari!!!~








































di samping itu *ayat nak skema jerk..*,



kitorang ada tulis2 untuk cancer survivors n oso yang da terkandas dlm perjuangan die..



*aku xtau nak panggil aktiviti ini ape..huhu*
tulis kat paperbag, then nyalakan lilin dlm paper itu..



sangat chantek bile stadium tu dikelilingi dengan lilin2 ini.. candle of HOPE...







ini la dikala siang hari.. nampak tak hasil tanganku?? ngeee ;)

















best weyh!!!~ overnight kat sana.. alisa blanje kenny rogers!!~ thanx alis!!~ ngeeee ;))











nota kaki :






badan terasa penat dan lenguh2.








seperti malas nak buat kerja.















No comments: