Saturday, September 13, 2008

wakenabeb!!~

intro:
minggu lepas adalah minggu sakit sedunia..

cerita #1
aku yg sgt jarang demam, ttbe demam panas.. 40darjah celcius kowt~ panas.. sehari b4 puasa da demam.. tp nk puasa gak.. 1st day puasa tu gi clinic kat umah.. then, doctor xkasi puasa.. suh mkn ubat 4x sehari.. mesti!!~ sbb demam yg tinggi.. heh.. maka, keesokannye, aku xpose.. [consider darurat bole x? sbb harus mkn ubat.. ngeee~]

cerita #2
pada ari khamis(ari ke-4 org puasa) minggu yg lalu, telah ku pergi ke klinik kesihatan pelajar krn aku sering rase lapar bile xmakan~ ;p ;p
pastu doc ckp aku gastrik.. cam klaka jer aku gastrik.. hehe~~


inila ubat yg aku dpt.. kene mkn selama 2minggu.. xle skip..

gile terkejut mase dpt ubat ni.. punyela besar.. cane nk telan.. aduyai~
sampai rakan2ku xsabar nk menyaksikan aku mkn ubat..



then bila bukak~~~
*jeng~ jeng!~ jeng!~*


wakenabeb!!!!!!!!!

dush!~ *kene tempias air liur rakan2 penonton~*
cett~ rupenye kecik je ubat die.. cam ubat kapsul bese yg laen~ haha~ mmg tipah tertipu la.. kesian tipah..

heh~
kesimpulannya, aku da ponteng pose 4 ari.. sbb mkn ubat.. 2 ari sbb demam panas... 2 ari lg sbb gastrik.. xtahan lapar.. inilah dugaan bulan ramadhan al mubarak..
xpenah2 sakit cani.. cobaan!!~~

ttbe rase nk nyanyi..

" ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna
agar dapat ku tempuhi dengan sempurna..."

2 comments:

hananiEy said...

sebagai memenuhi permintaan funna

make.. comment ini pun d berikan... wehehehe


=)

=)

perlulah hanaN??

ehhehe

norasidah said...

wallaweyh..40darjah celcius?seyes ke?gle neh..kalu dia bg ko ubat sbeso packing tu pon mmg patut weyh..
sbb dmam panas amat merbahaya..
teringt plak ktika kecik2 dl..
kalu dmam pnas set2 kna masok kan ubat dlm buntut..oppsss..xpe ke sebut di blog ini?hehehee..