Thursday, May 22, 2008

Microsoft Certified Application Developer

glory..glory..man u!!!




apela pulak mamat neyh~~ wuhu~ shian die..


"Saya fobia dengan air kerana pernah mempunyai pengalaman lemas sebelum ini. Saya akui agak berdebar untuk memulakan penggambaran ini, apatah lagi tidak sempat membuat sebarang latihan kerana terlalu sibuk.
"Malah ketika sesi perbincangan saya berterus terang mengenai ketakutan saya tetapi untuk mendapat hasil yang terbaik saya cuba juga memberanikan diri. "Alhamdulillah, walaupun berdepan detik mencemaskan tiada perkara buruk berlaku. Selepas tertangguh dua jam, saya mengumpul semula kekuatan dan atas semangat yang diberikan semua pihak, kami meneruskan penggambaran hingga selesai menjelang jam 8 pagi"

-kata Faizal Tahir


its okay faizal!!~ chaiyok superman malaya!!!

ngeheh~

David A and David C





esok exam MCAD!!~
wuhoooo~~
wish me luck!~
*sy harus pulang ke rumah amek laptop*

No comments: